Puerto Rico, een eiland waar je camera niet in de tas kan blijven

Reizen / 14 februari 2016

CATEGORIEËN:

Puerto Rico "The Island of Enchantment"

Puerto Rico is gelegen in het oostenlijk deel van de Cribische zee. Het maakt deel uit van de Grote Antillen, en ligt oostelijk van de Dominicaanse Republiek, en ten westen van de Maagden Eilanden

Wij hadden gekozen voor een vlucht via Madrid in Spanje om 13 uur later in het donker op het vliegveld van San Juan aan te komen. Daarna was het nog maar 45 minuten rijden naar onze verblijfplaats in Luquillo aan de Noord-Oost kust van het eiland. Na deze reis waren we aardig moe en zijn we meteen gaan slapen. We werden de volgende ochtend wakker met dit geweldige uitzicht.

Dit super luxe apartement voor 6 personen met uitzicht over zee en een heerlijk zwembad was van alle gemakken voorzien en kan ik echt aan iedereen aanraden.

Uiteraard begonnen onze eerste dagtrips met het bezoeken van de hoodstad San Juan. Het oude gedeelte "Castillo del Morro" was bij ons het meest in trek en zijn er daarom meerdere keren geweest om foto's te maken. Casper was eigenlijk na dag twee al verkocht en zei dat hier wel zou willen wonen, vandaar zijn vreugde sprong :). Als portret fotograaf kon ik het natuurlijk niet laten om de familie een paar keer mooi op de foto te zetten.

De volgende dagen hebben we prachtige ritten gemaakt langs de kust, wat een geweldig mooie stranden. Er moest gewoon een aantal keer gestopt worden om een paar mooie herinneringen vast te leggen met de camera! Hieronder een aantal foto's van onze geweldige trip. Voor meer foto's zie m'n

Opmerkingen

Check beschikbaarheid

Reserveer tijdig jullie trouwdatum, populaire trouwmaanden zijn namelijk snel volgeboekt. Heb je een vraag of wil je checken of wij op jouw trouwdatum nog beschikbaar zijn. Neem dan contact op via onderstaande button!